Milí rodiče a milé děti, na tomto místě najdete aktuální probírané učivo, domácí úkoly, informace o akcích.
STŘEDA 📆 7. května |
---|
ČESKÝ JAZYK 📕Učivo: Slovesa – časování Test uč. str. – 96(107)/4 – přiřaď osobní zájmeno a přepiš do sešitu – sedíš – ty sedíš – 2.os.,č.j., čas přítomný str. 97(108)/6 a Základní skladební dvojice Podmět – Ptáme se – Kdo, co? Přísudek – Ptáme se – Co dělá? Iveta utírá v kuchyni nádobí? Přísudek – Co dělá Iveta? UTÍRÁ Podmět – Kdo, co utírá nádobí? IVETA ZSD: Iveta utírá. Dnes odpoledne budu hrát vybíjenou. Přísudek – Co budu dělat dnes odpoledne? BUDU HRÁT Podmět – Kdo bude hrát vybíjenou? JÁ – nevyjádřený podmět ZSD: (Já) budu hrát. Žába plác do bláta. – Přísudkem může být i citoslovce Přís – Co dělala žába? PLÁC Pod – Kdo plác do bláta? ŽÁBA ZSD: Žába plác. ZÁPIS – ČJ – ML Žáci kreslí zážitky z výletu. 1. Urči ZSD. 2.Urči slovní druhy 3. U podstatných jmen a sloves urči mluvnické kategorie. podstatná jména – rod, životnost, číslo, pád slovesa – osoba, číslo, čas Rychlíci : V Bradavicích mě nevzali, tak jsem šla učit mudly. 1. Urči ZSD. V1: Přísudek -Co dělali? NEVZALI, podmět – Kdo mě nevzal? ONI – ZSD: Oni nevzali. V2: Přísudek – Co jsem dělala? ŠLA JSEM UČIT, podmět – Kdo ŠEL UČIT? JÁ – ZSD: Já jsem šla učit. Souvětí – větný vzorec – V1,takV2. 2.Urči slovní druhy, u podstatných jmen a sloves urči mluvnické kategorie. V – 7. předložka, Bradavicích -1. podstatné jméno, r. Ž, č.mn., 6.p., mě – zájmeno, nevzali – 5.sloveso, 3.os. č. mn. čas minulý, tak – spojovací výraz – 6. příslovce nebo 8. spojka, jsem šla učit – 5. sloveso, 1.os., č. j., čas minulý, mudly – 1. podstatné jméno, r.M Ž, č.mn., 4.p. 🏡Domácí úkol: |
MATEMATIKA 📘Učivo: Dělení se zbytkem MM – str. 34,35 🏡Domácí úkol: Procvičit malou násobilku |
ANGLICKÝ JAZYK 📔Učivo: U1 a U2 test slovní zásoba, poslech, čtení s porozuměním 🏡Domácí úkol: |
PRVOUKA 📙Učivo: 🏡Domácí úkol: |
OSTATNÍ |
ČTVRTEK 📆 24. dubna |
---|
ČESKÝ JAZYK 📕Učivo: Mluvnické kategorie u podstatných jmen – ROD, ŽIVOTNOST, ČÍSLO, PÁD, Práce s textem, opakování mluvnických kategorií ČJ – ML – Vymysli vyprávění o vymyšleném zvířeti, zvíře musí ve vyprávění vystupovat ve všech sedmi pádech. Kočka Máme doma mourovatou kočku. Naše kočka se jmenuje Mína. Každý den musíme kočce dávat granule, čerstvou vodu a čistit jí kočičí záchod. Někdy nám uteče na zahradu. Voláme na ni: KOČKO vrať se domů! S naší kočkou si často hrajeme. Minulý týden nám maminka koupila zajímavou knížku o kočkách. Už si nedovedu představit život bez naší kočky. 🏡Domácí úkol |
MATEMATIKA 📘Učivo: Matematické operace do 1000 – sčítání a odčítání bez přechodu přes základ 100 MM – pr.s. (zelený) str. 14 🏡Domácí úkol: |
ANGLICKÝ JAZYK 📔Učivo: U3 – A day in the life slovní zásoba Seznámení se slovy na hláskovací soutěž – Spelling bee 🏡Domácí úkol: Abeceda, hláskování slov |
PRVOUKA 📙Učivo: 🏡Domácí úkol: |
OSTATNÍ |
PÁTEK 📆 25.dubna |
---|
ČESKÝ JAZYK 📕Učivo: Mluvnické kategorie podstatných jmen – PÁD sešit ČJ – ML – pr. list – vyjmenovaná slova po V (vlepeno v sešitě) cv. 6 doplň y,ý/ i,í , vyhledej podstatná jména urči mluvnické kategorie 🏡Domácí úkol: |
MATEMATIKA 📘Učivo: Zaokrouhlování Číslo desítky stovky 356 360 400 785 321 439 512 688 59:9 =, 71:7=, 39:4=, 65:8=, 26:8 = 🏡Domácí úkol: |
ANGLICKÝ JAZYK 📔Učivo: 🏡Domácí úkol: |
PRVOUKA 📙Učivo: 🏡Domácí úkol: |
OSTATNÍ |
ÚTERÝ 📆 22. dubna |
---|
ČESKÝ JAZYK 📕Učivo: Mluvnické kategorie podstatných jmen – PÁD sešit ČJ – ML – pr. list – vyjmenovaná slova po V (vlepeno v sešitě) cv. 6 doplň y,ý/ i,í , vyhledej podstatná jména urči mluvnické kategorie 🏡Domácí úkol: |
MATEMATIKA 📘Učivo: 🏡Domácí úkol: |
ANGLICKÝ JAZYK 📔Učivo: U2 – Home sweet home – poslech Uč. – 24/2 🏡Domácí úkol: Pr.s. – str.23 – slovní zásoba – příprava na test |
PRVOUKA 📙Učivo: 🏡Domácí úkol: |
OSTATNÍ |